Głośne dostawy do "Netto" - nawet stopery nie pomagają.

dostawy do nettoOd kilku lat mieszkańcy osiedla Dębowego w Warzymicach skarżą się na poranne hałasy podczas dostaw i rozładunku towarów. Dyskont został wybudowany dość blisko istniejącego już osiedla mieszkaniowego a rampę rozładunkową wraz z podjazdem dla tirów zaprojektowano praktycznie pod oknami mieszkańców. O pospaniu sobie po godzinie piątej rano, mieszkańcy bloków mogą praktycznie zapomnieć.

 

 

Dzień dobry, jesteśmy z osiedla Dębowego i mamy tutaj co rano dość duży problem - pisze Pan Piotr. Bardzo wcześnie, bo tuż po godzinie 5.00 odbywają się do sąsiadującego "Netto" dostawy. Zabieranie pustych skrzyń i palet terroryzuje nasz spokojny sen. Nie ma wytłumienia tego hałasu jakim jest zjazd po rampie tira a emisja tych dźwięków powoduje, że nawet stopery nie pomagają.

  reklama

Fruktolinka

 

Głośne dostawy do sklepów ulokowanych przy blokach to zmora nie jednego osiedla. Oczywistym jest fakt, że mieszkaniec w godzinach nocnych oczekuje spokoju i ciszy. Najczęściej "cisza nocna" określona jest jako czas pomiędzy godziną 22:00, a 6:00 dnia następnego. Każdy, kto organizował imprezę w mieszkaniu, z pewnością spotkał się z natychmiastową reakcją sąsiadów (i funkcjonariuszy). Odpowiednie służby jak policja, czy straż miejska, dynamicznie reagują na nocne hałasy, karząc mandatem, na podstawie artykułu 51 Kodeksu wykroczeń.

  reklama

Hair-House

 

Jednak z dostawami do sklepów jest inaczej. Dostawy do tych obiektów muszą mieć miejsce, a godziny wynikające z planu pracy przedsiębiorstwa, uzależnione są od wielu czynników. Krótko mówiąc, dyskonty muszą przyjmować dostawy towaru, aby prowadzić swoją działalność. A mieszkańcom zlokalizowanym koło nich pozostaje jedynie pertraktować o przesunięcie tego harmonogramu.

  reklama

Magnolia Przeclaw baner medium 22

 

Zaraz po otrzymaniu sygnałów od mieszkańców Warzymic, skontaktowaliśmy się z firmą "Netto" . Niestety nie otrzymaliśmy w tej sprawie konkretnej odpowiedzi. "Dziękuję za kontakt i ważny sygnał skierowany w imieniu mieszkańców sąsiednich względem sklepu Netto we wskazanej lokalizacji bloków mieszkalnych - pisze Patrycja Kamińska PR Manager Dział Marketingu "Netto". Sprawą zajęliśmy się niezwłocznie po otrzymaniu maila, potrzebujmy jednak chwili na przeanalizowanie możliwych rozwiązań. Mam nadzieję wkrótce wrócić do Pana z konkretną informacją"

Niestety, jednak przez kolejne 10 dni, żadnych konkretnych rozwiązań i odpowiedzi na adres redakcji nie otrzymaliśmy.